.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اکثر مدیران باشگاه‌ها ورزشی نیستند

شمال نيوز- عضو جدید کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: برنامه بسیار خوبی با همکاری دیگر همکاران در AFC خواهیم داشت تا فوتبال آسیا همچون فوتبال اروپا، پیشرفت و توسعه خوبی در دنیا از نظر لیگ حرفه‌ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، غلامرضا بهروان بعد از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی اعضای کمیته‌های هیئت فوتبال مازندران در ساری اظهار داشت: کمیته‌های مختلف هیئت فوتبال استان عملکرد خوبی داشتند که جا دارد که این عملکردها و فعالیت‌ها بهتر از گذشته شود.

وی ادامه داد: برای ارزیابی و عملکرد بهتر کمیته‌ها باید از تجربیات و هم‌اندیشی باتجربه‌ها و پیشکسوتان استفاده شود تا کمیته‌ها با گستردگی و نفرات بیشتر هماهنگ‌تر و فعال‌تر از گذشته اداره شوند.

رئیس هیئت فوتبال مازندران خاطر نشان کرد: تمام اعضا در هیئت باید با رسانه‌ها و خبرنگاران تعامل و همفکری داشته باشند تا با همفکری متقابل به هدفی که همان رشد و توسعه فوتبال استان بوده، دست یابیم.

بهروان با اشاره به جایگاه امکانات در رشد ورزش استان تصریح کرد: در حال حاضر مازندران استعداد بالقوه در تمام رشته‌های ورزشی به ویژه فوتبال دارد، اما از نظر امکانات استان ورزش‌خیز مازندران پیشرفته نیست و در کنار عقب‌ماندگی امکانات، اسپانسرها و سرمایه‌گذاران حمایت چندانی به ورزش استان نمی‌کنند.

رئیس هیئت فوتبال مازندران افزود: اعضای کمیته‌ها باید یک برنامه چهار ساله برای خود ترسیم کنند و بر اساس برنامه و تقویم رو به جلو حرکت کرده و همان برنامه‌ها نیز به عنوان عملکرد هیئت فوتبال استان محسوب شود.

بهروان از همکاری متقابل هیئت فوتبال استان با باشگاه‌ها خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر بیشتر مدیران باشگاه‌ها ورزشی نیستند و برای توسعه و موفقیت فوتبال خود هیچ برنامه و دستاوردی ندارند.

وی با اشاره به ابلاغ جدید در کنفدراسیون فوتبال آسیا ابراز داشت: در حکم جدید مرا به عنوان عضو کمیته مسابقات لیگ حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب کردند تا بتوانم نماینده شایسته‌ای برای کشورم باشم.

عضو کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان بیان داشت: برنامه بسیار خوبی با همکاری دیگر همکاران در AFC خواهیم داشت تا فوتبال آسیا همچون فوتبال اروپا پیشرفت و توسعه خوبی در دنیا از نظر لیگ حرفه‌ای داشته باشد./210خ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.